Två veckor kvar

Om två veckor flyttar jag.
Imorgon ska jag skriva papperna på min nya lägenhet.
Mitt nya boende, mitt mitt mitt.
Visst saknar jag att ha någon hos mig, det är därför jag bor hos mina föräldrar just nu. Men jag erkänner. Det ska bli skönt att ha någonting eget, men såklart är det inte ensam man vill vara egentligen. Fast jag får stå ut så länge. :)

Det händer så mycket, varje dag och hela tiden.
Känslor, tankar, minnen, upplevelser, andras tankar och åsikter om allting.
Mycket att ta in och bearbeta och försöka att samtidigt hålla fast vid vad jag själv tycker om och vad jag själv tycker och tänker. Eller hålla fast och hålla fast, försöka hålla mig kvar vid allting.
Fel? Jag blir kanske sårad? Båda två kanske blir det?
Men det är fortfarande kärlek.
Rätt eller fel.
Visst gör det ont i mig varje gång jag tänker på hur det egentligen är.
Men jag försöker blunda och bara njuta.
För jag tror på det, faktiskt. På oss..

Har fastnat på en hemsida nu som säljer väggord.
Ni har märkt att jag gillar lantliga och ljusa stilen va?
Jag har nyss mailat på ett köskbord med stolar på Blocket, och har hittat en säng och byrå jag ska köpa till sovrummet efter vi skrivit papperna på vår lägenhet osv, och allting kommer vara vitt. Vitt vitt och vitt. Med lite andra färger till i varje rum. Det kommer bli så fint.
Och jag har fått en toppen ide när det kommer till sovrummet och köket med väggord.
Det kommer bli så fint.. Så så så fint. Ni får kanske se bild sedan :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart är det kärlekstajm.

Hoppas att ni har en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nyfiken i en strut men "vårt"?

2010-01-10 @ 14:10:52
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vi har funderat på väggord i vardagsrummet, lätt att göra själv med en overhead eller som vi tänkte använda projektorn och bara skissa av, sen måla. Lätt som en plätt!

2010-01-10 @ 14:20:34
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0