make me a supermodel

Blir det någongång så att jag ska separera ifrån någon igen, så hjälp mig att ta mig därifrån först, snälla. Att vara kvar och ta hand om det mesta själv (med hjälp av en underbar familj då..) suger.
Jag är så jäkla trött på allt detta och helt slut i huvudet totalt, så när jag väl kommit på plats i min nya lägenhet sen så kommer jag att vara världens lyckligaste, hoppas jag. Ska sortera allting jag packat ner ännu en gång innan jag tar hem det i nya lägenheten för jag ska inte ha med mig NÅGONTING som jag aldrig använder eller som jag inte behöver. Inte en enda pinal!
Gud så skönt det ska bli..

Sjätte kvällen jag jobbar denna veckan nu. Börjar bli trött, så ska bli skönt att vara "ledig" imorgon. Då ska jag tömma det sista ifrån lägenheten och sen jäklar är det över med den. Så då ska jag ner och sola en stund tänkte jag. Är värd det då, bannemej.. Imorgon ska även min bil lämnas på lagning, så är jag utan den i två veckor.. sånt känns så konstigt.. :( Men det ska nog gå bra.

Igår var en jobbig dag, psykiskt mest. Tyvärr kan jag inte riktigt förklara varför, ni får helt enkelt tro mig och vissa kommer nog att fatta varför.
Det var nämligen premiärdags för Peters och mitt projekt som vi dragit igång "Modell för en dag" i Trelleborg (Länk finns i min lista här till höger, Studio Blå). Vi hade två tjejer som skulle fixas och fotas i hans studio igår. Den första tjejen heter Madeleine och den andra Therese, och ja, det är okej att publicera dom. Jag tycker båda två är fina, och det var verkligen roligt. Tog lite lång tid, men för att vara första gången gick det bra.. På söndag är det dags för ytterliggare två tjejer.. Vill ni komma dit så är det premiärerbjudande nu t.om. första februari så bokar man innan får man det billigare. Inte fel.






Jag är så trött.. kommer somna sekunden jag lägger huvudet på kudden ikväll, och hoppas huvudvärken gått över till dess för den är så jobbig.. Men de är väl de vanliga.. för mycket tankar, för lite sömn och definitivt för lite mat. Men vem hinner och tänker på att äta? Jag har kommit in i att klara mig utan nu.. Kanske därför också jag snart är nere på för låg vikt egentligen.. Inte kul att ha köpt nya byxor för två månader sedan som satt tajt då, och nu är inga tajta längre. Får väl tvätta dom och hoppas att de krymper mer.. Men seriöst, jag har så ont i min mage av nervositet, spänning, tankar och stress just nu så mat är det sista jag är sugen på.. Lovar att skärpa mig sen dock. Lovar.

Nu ska jag dricka ännu en kopp te..
Hoppas ni har en fin söndagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0