Lucia

You won't admit you love me
and so, how am I ever to know?
You always tell me perhaps, perhaps, perhaps

A million times I've asked you
and then, I ask you over again
you only answer perhaps, perhaps, perhaps

-

Lucia idag då.
Låten här ovan är Pussycat Dolls - Perhaps, perhaps och den har ingenting
att göra med något alls, den är bara bra.

Ja, åter till Lucia.. Jag ska ta bussen ner nu för att fika med Charlotte.
Tänkte titta inom på hårsalongen på Valen för att köpa något riktigt bra schampoo
och balsam samt inpackning.. Kolla iaf vad det finns.
För nu går jag runt med risbuske deluxe. Lovar.
Sedan blir det middag hos mamma och pappa, därefter hem och myskväll
med mig själv. Tänkte se Into the wild som jag blivit tipsad om.

Gud det känns som om klockan är mycket mer än halv ett. Attans..
Hur ska jag överleva hela denna långa dagen? På något vis ordnar det sig alltid..

Visst är det jävligt retsamt att man hört runt om nyår hur länge som helst men
INGEN har några planer, nu har jag tagit på mig att jobba hela nyår samt jul och
nu får man två förfrågningar, från folk jag själv frågat innan.. Ja, det känns ruttet.
Men what to do? Jag kommer ha en del pengar i januari iallafall och det
kommer att kännas jävligt bra.

Men man ska leva också har jag hört?
Jag tänkte bara vara smart och komma hemifrån så mycket som möjligt då
för att slippa sakna, tänka och önska.. Så för min egen skull är nog detta bra.
Japp.. så får jag intala mig.. :)

Jag hoppas ni har en skön söndag!
(Mia, den enda som läser här än så länge..) :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du haft en bra söndag!

De verkar som du haft de iaf :)

Hoppas vi kan höras i telefon snart!



Pussar

2009-12-13 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0