att vara så vacker.




Kommit hem från Knobesholm nu. Det gick bra.. Tog en del fina bilder som jag tänkte göra vid idag men så glömde jag kameran hemma. Klumpigt..
Ni får se en annan dag kanske.. Fotar allt och alla just nu, det är fruktansvärt kul. Imorgon åker jag till Göteborg på fotomässa och det ska bli riktigt roligt! Få lite inspiration och se andras utställningar..

Helgen är jag ledig och tänk er att om en vecka är jag i London! Oj oj oj..

Ha en fin helg!

-


Det är inte lätt att tycka att någon annans man är den vackraste som finns.
Men det gör ju inte att han blir mindre vacker för det..
Andra håller inte med, men man känner bara sådan kärlek inombords.
För personen han är och för den fina människan han är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0