Livs bonus

Jag älskar dina blåa ögon, dina underbara tatueringar och den fantastiska person du är. När det kommer till människor är jag kräsen.. men du är så bra.

-

Anyways.
När vi sålde lägenheten så satte jag undan 32.000 kronor till skatten som jag skulle få betala nu när deklarationen kom. Men efter att allting är klart osv, så visar det sig att jag ska betala 11.000 kronor. Dvs att jag har satt undan 20.000 kronor som jag nu kan använda! Det kändes verkligen underbart att få höra detta nu kan jag lova. Mitt i allt jobbigt för tillfället, så var detta en upplyftande nyhet.
Då blir det en runda ner med Karin i europa i sommar antagligen, eller så kanske jag köper en ny cykel eller en ny dator. Vi får se.. :) Det känns iaf inte fy skam!

Igår och idag har jag lekt fotopraktikant. Skitkul, verkligen. Jag tror nästan jag börjar bli mer och mer sugen på att försöka göra någonting inom foto själv.. Är det en dum tanke? Funderar på att ta en kurs, samtidigt som jag tycker det är onödigt när jag känner de människorna som jag känner, samt att jag är rädd för att den egna och personliga känslan försvinner om man går en kurs där någon Lär dig hur du ska tänka och göra.
Tror jag kör vidare med att lära mig själv samt alla råd jag får från P.

Hoppas ni får en bra helg, jag ska jobba denna helgen också, kvällar. Men det ska nog gå bra!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0