Oh my god

Vilken helg detta har varit.. Skulle kunna skriva en novell, men jag kan tyvärr inte skriva någonting.
Jag har pratat med de som jag tycker om att prata med och som jag Kan prata med.. Det är en jäkla tur att jag har världens underbaraste familj och några få väldigt fina vänner.
Allting är bara lite jobbigt just nu, men jag har en känsla av att det kan komma till ett slut ganska snart, det känns verkligen så. Det låter kanske fel men jag tänker inte sluta kämpa.. För jag tycker så mycket om.
Det har varit superfina stunder och mindre fina stunder.
Väldigt mycket tankar och känslostormar.

Idag har jag träffat Charlotte. Jag behövde prata lite med henne, så vi tog en fika på Systrar & Bönor och pratade, sen en liten runda på stan. Jag köpte tre superfina ramar och en skinnjacka. En kort, tajt och svart. Helt fantastiskt snygg.. När jag hade sagt hejdå till henne tog jag en tur till solariet. Yes jag vet - det är dåligt.. men jag behövde. Känner mig så blek och osynlig så jag behövde piggas upp. Tog 13 minuter i solen och det blev en markant skillnad. Fräknarna är välkomna.. :) Blir en runda dit igen på tisdag skulle jag tro, så har jag lite färg till London..

Kan inte fatta att vi åker om tre dagar.. Det ska bli härligt att komma iväg, och jävligt coolt just till London. Ska låna ett teleobjektiv så jag kan fota ordentligt. Ja.. de ska nog bli bra..

Annars.
Det slog mig igår.. vissa har känt mig i en del år.. och ni vet att, för sju-åtta år sedan hade jag det riktigt jobbigt. Jag åt ingenting, rasade i vikt, och jag hade riktiga problem med "kärlek".. Jag var totalt hatad, och hotad. Nu är jag i nästan samma sits.. Jag blir hatad av vissa, för att jag älskar. Jag äter dåligt så jag har gått ner flera kilo till. Men det ska bli ändring på det, jag måste vara stark och ta mig igenom detta och jag tror ärligt att våren kommer hjälpa mig. Jag kommer behöva vara trygghet och hjälpa Dig att orka.. Och det ska jag verkligen vara. För jag vill vara med dig..

Nu ska vi äta grillat här hos mamma och pappa. Pappa har tatuerat sig idag och kom nyss hem. Stolt som en tupp över sin nya tattoo. Den är superfin! En verklig familjetatuering.. :)

Hoppas att ni alla har haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0