glömd.

Inte ett enda ord ifrån dig på hela dan och jag känner mig så jävla bortglömd.
Du älskar mina mail, och jag älskar dina.
Varför får jag inga svar när jag tar mig tid och skriver?

Jag vet att du har sämre med tid, det är ganska självklart, men det tar
en minut att skriva "saknar dig" eller.. "tänker på dig".. eller någonting alls.
Det hade du hunnit om du gick på toaletten eller om du bara blev själv en minut.
Är inte kräsen, vill bara höra ifrån dig.

Men.. jag vet att det inte är lätt för dig.
Samtidigt som jag brottas med en massa jobbiga tankar om att du har glömt mig
och kommit på att du kan fortsätta med ditt liv utan mig.

Det är inte lätt att vara förälskad i någon som är i en situation som du.
Försöker vara stark och klara av det.. För jag tycker så mycket om dig..

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter verkligen inte som att du är i ett hälsosamt förhållande. Sorry :( Tråkigt att inte vara ensam om den man älskar.

2010-02-23 @ 17:06:38
URL: http://blogg.asthenia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0