life.



Bokrea igår, och nu snart igen.
Saknar kärlek lite för ofta men jag klarar mig, för du är underbar.

Ikväll tacos hos Charlotte, sen lördag o söndag är det jobb hela dagarna.
Igår fick jag förresten mitt livs första heltidslön.
Vuxenpoäng?
Kan ju säga att jag älskade det. Dock så fattades en hel månadslön jag
skulle få i förskott då jag är månadsanställd nu. Alltför sällan tar jag tag i saker
men detta skulle jag. Så är löneansvarige borta till tisdag.
Typiskt.

Mycket är grått just nu, och väldigt mörkt och deppigt.
Vår vore mycket välkommet..

Tänk dessutom att det bara är lite mer än en månad till London.
Den tanken är bra.
Behöver verkligen komma iväg, men det är inte för att jag behöver komma bort ifrån dig,
dig vill jag komma tusen gånger närmare. Det vet du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0