Snöstorm

Igårkväll. Mygod. Jag körde från Falsterbo till V.Ingelstad på 1½ timme.. De ni.. :) Men de var de värt, för de va mysigt att inte vara ensam en fredagskväll. Vanligtvis är jag ju inte hemma fre-lör kvällar, men igår var de ingenting, så jag fick sällskapa med familjen istället. Vilket var mysigt. God mat, bra tv..
Idag jobbar jag. Ensam.. personen jag skulle jobba med fick stanna inatt då nattpersonalen ej kunde ta sig hit, så hon stanna och fick bli ledig idag. Så jag kör solo idag. Ikväll får jag besök innan han kör vidare för å jobba.. Orkar inte följa med inatt tror jag, ska jobba imorgonbitti.. Men man vet aldrig.. :) Mysigt med sällskap en stund iaf.. Tänkte sätta upp mina nya gardiner ikväll, samt duschdraperi. Ååh, längtar dit. Ni ska få se riktiga bilder en gång sen, för där är så mysigt..

Nu ska jag fortsätta jobba. Hoppas ni har en fin lördag i snövädret, som jag förresten älskar. Att vara inomhus på kvällarna med levande ljus, varm choklad eller te och mysa med någon är ju underbart.. När jag kommer hem ska jag duscha, sedan blir det ovanstående mys.. :) Som jag längtar efter dig..

Make a plan to love me sometime soon.

-
I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that's why I love you..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Din lya är grymt mysig, kommer gärna över en dag. Kram

2010-01-30 @ 21:14:56
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lord

Svar på din fråga: Det är ingen Dingo, det är hemlösa/förvildade blandras hundar som fanns lite överallt där :) Hoppas det går bra på jobbet!

2010-01-31 @ 23:00:55
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Saadet

Nice blogg du har! Ska vi följa varn på bloglovin? det skulle jag tycka va nice=)

2010-02-05 @ 15:28:52
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Cissy

Hej! Längesen du skrev nu... hoppas det är bra med dig iaf. Kram

2010-02-11 @ 20:44:34
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0