the less I'm alive

Det känns verkligen fantastiskt att vara tillsammans med dig.. ♥
Känslor bara kommer, man kan inte styra dom.. Och för dig dök dom upp på högst fem minuter.
Så starkt och så fint. Och jag tycker om dig så.

What else?
Lägenheten är tom, finito och slutstädad av H. Jag är nöjd och nu är lägenheten toppenfin. Helt otroligt skönt. Imorgon ska den besiktigas och torsdag är det banken som gäller samt nyckelöverlämning. På lördag ska min lägenheten kollas över av hyresvärden och då får jag nycklar med. Så då börjar vi flytta in grejer.. Ja, jag längtar. Så så så mycket. Sen önskar jag att min älsklings Mia kan hälsa på mig till sommarn och gå med mig till stranden med töserna och bara njuta av sommarn hos mig.

Ikväll ska jag ta det lugnt. Läsa massor, dricka te och njuta av att vara ledig. Imorgon är det jobb igen, onsdag och torsdag och därefter är jag ledig fre-sön. Flytta flytta flytta. Och sen är det ju liten träff med kollegorna på fredagkväll, och därefter blir det nog Malmö. På söndag är det hårfixande i studion igen, kuligt.



Min nya klänning som jag köpte på H&M's nätrea. Visst är den fin? Tror jag gav 129 kronor för den. Jag tycker den är jättesnygg. Synd ni inte kan se mitt handsmycke också. Som köptes på Sopstationen i Malmö när jag var där i förra veckan för 10 kronor. Underbart vackert är det!



Och mina nya skor då ifrån Monki. Jag vet att dom kan se lite extrema ut och jag antar att dom är det också.. Men jag tänkte till svarta lackleggins och något svart linne och en stor vit tunika. Skitcoolt. Tänkte ha dom till fotograferingar dessutom. Halva priset var det på dom, 250 kronor. Jag är totalt förälskad iallafall.. :)



En bild på min nya favoritfrisyr. Inbakad fläta diagonalt.. :) Fint tycker jag.

Nu ska jag äta middag.
Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

va snygg du e!

2010-01-19 @ 21:05:45
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0