tisdag..



Var i studion igår och lekte lite. Vi testade ta lite bilder med saker Peter köpte på ett militärt överskottsbolag, inte alls planerat.. På en halvtimme hade vi kanske tagit 100 bilder (lite egentligen..) men där var en hel del som blev skitbra. Väldigt annorlunda bilder motför vilka jag brukar ta, men det var kul. Älskar att göra bra bilder.

-
Idag har jag haft en jättefin dag. Vaknade, duschade och fixade lite hemma.. Sen blev det Malmö, loppis, kärlek, lunch på grekisk restaurang, handhållande, bra musik i bilen, halvt snökaos.. Det var jättemysigt. Precis så som vi skulle ha det om det fick vara vi. Vilket jag vill, och hoppas på. Ja, jag kanske är dum och naiv som väntar.. men. Vi har det bra tillsammans, underbara man..

Nu har jag jobbat i några timmar, slutar om 1½ timme och jag är så fruktansvärt nervös. För snart kommer Hon. Fy vad jag har ont i magen mycket, det är ingen bra period för mig just nu.. Inte på något plan, men jag inbillar mig att det blir bättre.
Imorgon är jag ledig. Det blir förhoppningsvis en mysmorgon, och på kvällen blir det musikquiz på Tre Lyktor igen. Vi har bokat bord denna gången och ska äta innan. Temat är schlager dock.. Cissy eller Zandra - har ni vägarna förbi så titta in och hjälp mig vinna.. :) Bara skoja..

Hoppas ni har en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, hoppas :) Förresten så tror jag du hade passat perfekt i hårfärgen i förra inlägget, den är jättefin!

2010-03-02 @ 21:28:57
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0