Some some some talk

Redan tisdag.
Igår var så mysig, jag jobbade 7.30-14. Sedan körde jag några mil på landsvägar med Lady Gaga på stereon, solen sken och jag kom till den bestämda platsen och fick se den finaste mannen på filt med fika, vacker utsikt i solen, i gräset. Ja det var mysigt.. :) Och ja, jag är kär..
På kvällen var det lugnt, jag lagade middag. Stekt kyckling file med hemmalagad potatismos med örter i och champinjonsås. gottigottgott.. Och sen var det te och Hollywood fruarna för hela slanten..

Idag är det också en mysig dag. Jag får åka med en skåne runda, vi ska stanna vid på Ale stenar och sedan ska jag köpa några saker till, till min kamera. Jag ska köpa en fjärrutlösare till blixten och ett macrofilter, objektiven är så himla dyra så kör med ett filter, eller ja en macroring nu i början. Så ikväll ska jag ut och fota Nära.. :) Kanske jag tar en tur ut till min vän J också, och fotar litegrann för där kan vi prata om vacker natur..

Jag ska iallafall njuta av dagen.. De rinner iväg så fort..
Mina naglar är målade och nu ska jag studsa in i duschen. Hoppas ni får en bra dag i solen!

Förresten i förrgår, söndags var jag inställd på shopping men det blev avbokat. Men jag var sugen ändå så jag körde till Nova Lund, och Gina där hade en megastor rea där massor av plagg kostade 29 kronor. :) Jag köpte två klänningar till mig, en till syster, en tröja och ett par byxor för 145 kronor. Ja det kändes liksom helt okej.. :)
Dessa klänningarna blev det! Ja jag gillar dom iallafall.. :)

 


Får avsluta med två seriösa bilder. På första så tycker jag mest om trädets grenar, som gör ett virrvarr av träd bara överallt. Så känner jag mig inombords för det mesta, men samtidigt är där ett lugn med bänken och stammen.. Svårt att förklara. Och bilden på Charlotte, där tycker jag att det är en fin svartvit balans och att jag lyckades fånga hennes ögon väldigt vackert.. Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Håller med dig, den bilden blev riktigt bra!

2010-05-11 @ 21:15:18
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Em

Fina kläningar =). Och bilder du är riktigt duktig. Ser framemot den dagen du ska fotografera mig, även om jag suger framför kameran. Haha =)

Absolut, det var trevligt att stöta på dig där.

2010-05-12 @ 08:04:04
URL: http://minblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0