first lines

Nu är det en vecka som jag har bott ensammen.
Vissa stunder är det jobbigt medans andra faktiskt är väldigt
lugna och mysiga.. Oftast är det positivt..

Idag har jag varit på IKEA för att handla lite smått och gott
till lägenheten, det är kul att förnya lite saker när man gå in i
en ny fas såhär själv..
Har köpt ny badrumsmatta, ljus, täcke, kudde, påslakan, en massa
gröna växter.. Det är mysigt att gå omkring i lugn och ro och bara fixa
iordning med allting när det är ens eget.

Nu ska jag ta in täcket ifrån balkongen och bädda rent sängen
samt dricka en kopp te..

Hoppas ni har en fin lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Här ska jag läsa varje dag gumman!

Roligt att kunna följa med lite grann i ditt liv i allafall, trots avståndet.

Saknar dig! kramar

2009-12-12 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0