Lyx

Alla som får fira julaftonen med personen de älskar ska se det som en otrolig lyx. Ta verkligen vara på varenda sekund ni får med personen och bara njut. För det skulle jag gjort om jag hade fått göra det.

Vissa stunder är allting väldigt jobbigt.
Det värsta är nog att jag inte kan prata med någon ordentligt..
"Jag tar ingenting för givet, sånt är livet, sånt är livet.."

Idag har det knappt hänt någonting. Fruktansvärt tråkigt.. Det har snöat litegrann men det försvinner lika fort som det kommer. Imorgon ska jag iallafall köra in och skriva under anställningspapperna. Ska bli skönt att ha det gjort. Kanske blir det att jag kör till Lund för att äta lite tillsammans med Nicklas. Vi får se vad som händer och vad jag känner för. Är riktigt hungrig just nu men nu får jag ju inte tag på något att äta. Eller jo.. får kolla igenom kylen.

Jag har skrivit en mini önskelista idag. Inte för att jag kommer få några julklappar som jag inte vet om, men ändå. Jag vet att jag ska köpa lite till mig ifrån mormor, morfar och farmor, farfar så kanske kan köpa någonting av det då.. Är sugen på köpa lite fina bodylotions från The body shop. Känner att jag skulle behöva lite såna saker nu faktiskt.. Får sådana perioder. Köpte ett jättefint schampoo, balsam och leavein kur idag. Man får skämma bort sig ibland.
Nej nu börjar jag bli sömning faktiskt.. Klockan har blivit 01.07.. så nu är det nannedags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0