London tur & re.......?



Vi var i London, och vi blev fast där pga vulkanen. Vi fick några extra dagar där, men man kunde inte slappna av alls med tanke på att man inte visste när man skulle kunna ta sig hem... Så det var ganska psykiskt påfrestande. Men nu är vi hemma och tillbaka till verkligheten. Idag ska jag jobba 16-23, likaså de kommande fyra dagarna(kvällarna).
Det händer som vanligt så jäkla mycket, jag är totalt slut och snurrig av allting kan jag lova.
Farfar var inne och vände på sjukhuset med vatten i lungorna och hjärtflimmer, blev hemskickad efter tre dagar pigg som en nötkärna... Med min kärlek är det likadant fortfarande, det går inte åt något håll alls vilket sakta men säkert dödar mig men jag har inbillat mig att jag är stark och klarar av det. Så till dess finner jag mig i det...
Dessutom har jag en del tankar, funderingar och drömmar inom det närmsta och ska försöka ta tag i några av dom inom det närmsta faktiskt. Man har ett liv, bäst att se till att man gör så mycket man bara hinner, och att man gör det man allra helst vill, lever med den man vill leva med och lever för sin egen skull.
Vilka råd jag ger till andra, men jag själv lever knappt efter ett enda...

Men... London var en helt fantastisk stad, jag fick vara utan tårar längs med kinderna i sex dagar vilket är längre än jag varit otårad på sju månader. Ett under... Staden kommer jag absolut att återvända till, utan någon tvekan. Vilka musikaler vi såg och vilket härligt folk.

Nu ska jag ta ett bad och jag måste få i mig någonting att äta, och sen ska jag försöka ta mig igenom denna dagen.

Kram på er.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0