iheartyou.

Alla hjärtans dag idag.
Första året på fem år som jag är ensam.. Men jag ska jobba hela kvällen så det är väl okej.
Hade man fått önska så hade jag antingen velat vara hos mamma o pappa.. äta god middag, mysa,
spela spel, prata, äta något jättegott.. Eller så hade jag velat vara med Dig. Men det är superomöjligt,
jag vet. Jag klarar mig.. Får jag önska att vi kan vara tillsammans nästa år på denna dagen?
För det gör jag, i vilket fall som helst..
Men som sagt, jobb. Vilket är bra också för då slipper jag en massa tankar..

Först dock!
Nu blir det lunch på stan med Charlotte, kanske vi ser lite The Playtunes också, tydligen ska
dessa vara på Valen idag. Vi får väl se.. :-) Jag är klädd nu, fixat håret.
Bara stövlarna som ska på.
Jag ska kolla efter en tröja och en klänning på Gina som jag vill ha.
Får se om de finns där, och om de är fina irl..
Åååh. Och vår-sommarönskningar har infunnit sig i min kropp nu också.
En önskan om gladiatorsandaler, långa svala kjolar och klänningar.. Färsk frukt i solen,
läsa en bok i parken på en filt.. Det känns lite närmare iaf när man fyllde i semester
listan på jobb.. Men ja.. Inte en sol så långt ögat kan nå idag iaf..

Jag hoppas att ni iaf får en fin dag idag, mys för mig med.. :-)

Och jag tycker du är så otroligt fin..
Underbara, underbara man.. Kärlek..



Kommentarer
Postat av: Stina

Hello !

Eftersom du inte hört av dig nåt mer så ligger tunikan ute på Bloppisen igen.

Jag kan tyvärr inte hålla på den. Så är du fortfarande intresserad, ja då får du kriga denna gång : )

Trevlig helg !

2010-02-19 @ 09:11:10
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0