Will you make a plan to love me someday soon?

Är i lägenheten nu, har vart här sen i tisdagskväll, men ska hem nu över helgen då jag inte har någon bil och jag ska jobba. Så.. Fast funderar på att vara här lör-sön och ta bussen då.. Men vi får väl se helt enkelt. Gör nog så.

Just nu, känner jag mig lyckligt sprallig i hela kroppen och jag önskar att jag kunde berätta allting.. Men det kan jag inte. Fast jag får väl lov att säga att Du gör mig glad. Du är den personen just nu som gör mig mest glad i hela världen, samtidigt som jag känner mig mest olycklig också. Lycklig för att du finns och spenderar tid med mig, olycklig för att.. Ni vet.
Jag undrar hur många som egentligen fattar vad som har hänt/händer.. Hur många som kanske läser detta och tänker att "hmm.. så är det nog" eller att "kan det verkligen vara så att.."..? Antagligen fler än jag tror..

Nu till något annat. Titta så fina kandelabrar jag hittade igår på Hemtex. :) Köpte två stycken, samt ljus för 148 kronor. De hade kostat 249 kronor stycket innan.. Bra med slutrea.





Och är kommer min favoritmöbel. Äntligen, min spegelbyrå från IKEA. Har velat ha den sedan den kom ut.. och nu är den bara min.. :) Dåliga bilder, men är tagna med min iPhone, så.. ni får se resten av lägenheten senare helt enkelt när jag har fått hit min kamera och kan ge er bilder som gör lägenheten värdig. Jag trivs iallafall här jättebra.. Verkligen..

Men nu blev jag på konstigt humör, för mycket tankar.. Ni skulle bara veta..
Fortsätter en annan dag.. Hoppas ni får en fin helg, jag jobbar hela.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag vet en del och resten tar intitionen över. Jag hoppas bara du mår bra och du vet vad jag sa igår. Jag vet att du vet...bara du mår bra vännen!

2010-01-28 @ 15:56:38
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Cissy

Spegelbyrån är jättefin! Jag har ställt undan och sparat den min mamma hade, någon gång i framtiden när jag bor i en lägenhet/hus där jag har plats till den måste den absolut fram. Tycker det är så fint och charmigt :) Kram

2010-01-28 @ 19:30:47
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Elin

jag är helt lost!:)

2010-01-28 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0