you say it best when you say nothing at all

the smile on your face
let's me know that you need me
there's a truth in your eyes
saying you'll never leave me
the touch of your hand
says you'll catch me
whenever I fall

you say it best when you say nothing at all



Jag tycker verkligen om mitt jobb.
Bara sådär, ja.

Var och skulle köpa löshår idag med fastsydda clips. Skulle ge 1400 kronor för det. Sätter i kortet. Efter två minuter så står där "transaktionen avbruten". Fine, jag går och tar ut det i kontanter. Kommer till bankomaten och ska ta ut 1500. Uttag medges ej. Hä.. Provar med 1000 kronor.. Inte det heller, men 500 kronor får jag ut. Dvs att de dragit pengarna redan. (Satte över pengar innan jag körde till stan så var säker på att jag hade pengar..) Går tillbaka, de säger att pengarna inte är inne, tar ut ett dagsavslut från kortterminalen och mina 1400 kronor var inte där. Nähä.. Så ja, just nu är tydligen mina pengar "reserverade" till detta köpet och svävar i luften, för att om några dagar återvända (förhoppningsvis) på mitt konto. Vad gör man annars?
Måste faktiskt erkänna att lite surt känns det allt..
Vill så gärna ha tag i löshår nu innan söndag, ska fotas då i studion tillsammans med en tjej från jobb som sminkar hos Peter.. Vi tänkte göra en cool session tillsammans.. Och då skulle jag behöva lite längre hår.
Har ni några bra tips på ställen att köpa löshår på i Malmö eller runtom här, så säg till.

Nu ska jag nog gå och tvätta mitt hår. Trött å hängig idag..

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Lägger du upp bilderna från olika fotograferingar du gör nånstans också? Hade varit kul att se. Håller du på "bakom kameran" med eller? Förstod det som så när jag läste något tidigare inlägg, typ fixar hår och så? Lägger du make-up också? Ha det bra och lycka till med flyttandet! Kramar

2010-01-21 @ 10:58:54
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0