life is life

Så var det lördag. Var ett tag sedan jag skrev.. Mycket som hänt känns det som.
Igår hade jag en härlig dag.. Åkte med till Ystad, långlång fika, massa prat och massa skratt, och jag hittade en grej jag ska köpa till min kamera sen som jag tänkte ha med mig till London. Så när jag får lön och nästa gång vi är där ska jag handla en sådan tänkte jag. Vad det nu heter.
När vi kom hem bytte jag om och körde till familjen. Där spelade vi kort halva kvällen, sen åt vi räkor och kräftor framför Lets Dance. Riktigt mysig kväll.. När jag kom hem fick jag kärleksbesök och sedan sov jag gott.. :-)

Nu befinner jag mig på jobb, jobbar till 20.00 idag, så sen ska jag köra hem. Ta en dusch och äta något.. Sen ska jag bara ta det jättelugnt. Får förhoppningsvis sällskap en stund ikväll.. Det är fint att vara kär, trots att det är jobbigt som ett helvete. ♥ Tänk att det gått ett halvår redan sedan vi träffades.. Tiden går fort.

Hoppas ni har en skön helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0