Planer & Drömmar

En av mina kollegor ska sluta.. Fick reda på det igårkväll, och det känns så himla tråkigt då det är en av de som jag trivs bäst tillsammans med.. :( Hon sa det direkt då hon kom, och jag blev chockad. Riktigt tråkigt.. Hon ska nämligen ut och resa nu i sommar i några månader och börja plugga till hösten. Lite avundsjuk på resandet måste jag medge.. Men, vi satt och pratade en bra stund efter jag slutat igår och vi kom fram till att när jag har mina tre veckors semester i Juli så ska jag ta mig ner till där hon befinner sig då. Hon ska tågluffa i Europa så vi ska bestämma träff i en stad, och spendera några dagar där tillsammans. Inte helt fel va? :) Blir kanske Amsterdam, Budapest eller Venedig.. Jag är sugen på Madrid också. Allra helst vill jag till Paris, men dit ska Han ta mig någongång, och jag vill verkligen åka dit med honom så den staden sparar jag..
Men Venedig vore ju coolt.. Och jag bara tänker på hur mycket där finns att fotografera! Gud.. :) Och så blir det London om lite mer än en månad, vilket jag längtar till som en galning..

Tvättmaskin går på högvarv, jag fixar med kläder och tvätt, har dammsugat och bytat sängkläder, ska vattna blommorna, skriva klart ett brev och äta lite lunch också. Sen är det nog dags att bege sig mot jobb. Men en liten kopp te hinner jag nog också med. Efter jobb ska jag hem, duscha, ta det lite lugnt och redigera lite bilder sen får jag kärleksbesök en stund.
Sen blir det fullt ös i tre dagar. Söndag jobbar jag 12-23, måndag 7.30-16 & tisdag 7.30-20.. På måndag klockan 17 är det restaurang med familj och kusiner, sen blir det Alice i Underlandet på bio.


Nästa vecka är jag ledig helgen. Eller tors-sön. Jag skulle vilja testa fota lite då, ingen som kan tänka sig att ställa upp som modell lite? Jag är verkligen inget proffs direkt, men skulle behöva öva lite och mest för skoj skull då.. Kanske följa med ut i naturen, eller om ni vet något bra ställe? Är öppen för förslag :)

Hoppas ni har en skön lördag i det underbara vädret!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag ställer gärna upp och jag är ledig helgen!

2010-03-06 @ 16:31:08
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0